توضیح کامل مراحل گریم صورت داماد

مطمئناً برای همه افراد مراسم عروسی، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظه‌های مهم زندگی هر شخصی است. هر کسی دوست دارد در این شب بهترین نسخه خودش باشد. گریم برای همه کاربرد دارد. در این مقاله می‌توانید مراحل گریم داماد را با لوازم مختص میکاپ بررسی کنیم. شاید برایتان جالب باشد که مراحلی که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم، فقط مختص عروس خانم‌ها نیست! در ادامه روند کامل گریم داماد و لوازم مصرفی در روتین پوستی و گریم VIP را بررسی خواهیم کرد. همه‌ی این مراحل در تمامی پیراشگاه‌ها اجرا نمی‌شود و پیش از اقدام باید به دنبال یک پیرایشگاه مناسب باشید. با این مقاله از وب سایت هادی نظری همراه ما باشید .

 

گریم داماد با مراقبت و پاکسازی پوست شروع می‌شود!

پیش از شروع گریم داماد، حتماً باید پاکسازی پوست را انجام دهید، محصولاتی که برای گریم داماد استفاده می‌کنید بسیار مهم است. سعی کنید پیش از انجام کار از حرفه‌ای بودن آرایشگر خود مطمئن شوید. بهتز است پوست و موی خود را به دست شخص درستی بسپارید.

روتین گریم داماد

blank

از پرایمر پوست استفاده کنید

در مراحل گریم داماد ابتدا باید از پرایمر برای پوشش دهی پوست استفاده کنید. پرایمر باعث صاف شدن و برطرف کردن تیرگی‌های پوست می‌شود.

مرحله 1: پوست را پرایم و کامل کنید هر دامادی که آرایش می کند باید با پرایمر صورت شروع کند که ظاهر چهره را صاف و تار می کند. ماساژ دادن پرایمر روی صورت با استفاده از دست‌ها یا ترکیب آن با برس Magic Complexion به ایجاد پوستی صاف‌تر کمک می‌کند و آن را برای یک آرایش بدون زحمت آماده می‌کند. برای ماساژ دادن پرایمر می‌توانید از دست، ابرهای بلندر یا براش پرحجم مخصوص این کار استفاده کنید. با صاف و یکدست شدن پوست داماد آماده مراحل بعدی گریم می‌شود. پرایمرها به پوست و درخشندگی قابل قبولی می‌دهند. منافذ پوست را با پرایمر ببندید و از آن محافظت کنید.

blank

از کاور مناسب برای پوست استفاده کنید

اگر از پرایمر با کیفیت استفاده کرده‌اید می‌توانید کاور دیگری نزنید. اما کسانی که می‌خواهند یک‌دستی بیشتری داشته باشند می‌توانند از یک مرطوب‌کننده رنگی یا کرم‌پودر با کیفیت بالا استفاده کنند. برخی از مرطوب کننده‌ها با پوششی سبک و داشتن رنگ مناسب، ظاهری طبیعی ایجاد می‌کنند. برخی از کرم پودرها دارای رنگدانه‌های برنزه به همراه مرطوب کننده هستند.

blank

کانسیلر از دیگر مراحل گریم داماد است

برای لکه‌های تیره بهترین گزینه استفاده از کانسیلر است، برای رفع تیرگی‌ها کانسیلر بسیار حائز اهمیت می‌باشد. برخی از کانسیلرها دارای آبرسان همراه با پوشش سبک هستند. این کرم‌ها در گریم داماد تیرگی زیر چشم را برطرف می‌کند و باعث روشن‌شدگی و درخشان شدن پوست می‌شود. هر ناحیه‌ای که نیاز به پوشش بیشتر دارد را با کانسیلر کاور کنید. برای محو کردن کانسیلر، براش یا بلندر را به کار ببرید. شما می‌توانید کانسیلر را بدون پایه یا Foundation استفاده کنید.

blank

از پنکک یا پودر صاف کننده صورت استفاده کنید

اگر تا به اینجای مراحل گریم داماد از زیرسازی و پوشش پوست خود راضی هستید مرحله بعدی استفاده از پودر پنکک است. پنکک گریم داماد را در مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. از پودرهای سبک برای صاف کردن پوست استفاده کنید. پودرهای پنکک را به صورت ضربه‌ای باید مصرف کنید. می‌توانید از برس‌های مخصوص پنکک‌ها استفاده کنید تا باعث چین‌خوردگی و چروک‌شدن نشوند. این پودرها به محو کردن و مات کردن کمک می‌کنند و از درخشندگی بیش از حد هم جلوگیری می‌کنند.

blank

کانتور کردن برای زاویه سازی گریم داماد به کار می ‌رود

کانتور کردن می‌تواند به برجسته سازی صورت کمک کند. کانتور کردن در برای پوشش‌دهی قسمت‌هایی مانند بینی، گونه‌ها، پیشانی و چانه به کار می‌رود. یکی از کاربردهای گسترده کانتور برای زاویه سازی فک استخوان گونه‌ها می‌باشد. کانتورهای تیره‌تر برای خط فک انتخاب بی‌نظیری هستند. رژگونه هم زیبایی گونه‌ها را چندین برابر می‌کند.

blank

ابروها را مرتب و تمیز کنید

بخش مهمی از مراحل گریم داماد، آماده سازی ابروها می‌باشد زیرا ابروها چارچوب صورت را مشخص می‌کنند. از تقویت کننده‌ها برای تقویت ابرو و از سایه مناسب برای حجم دهی بیشتر آن استفاده کنید. رنگ ابروهای طبیعی سایه‌ها، به آنها جلوه‌ای کرکی و طبیعی می‌دهند. برای حفظ شکل و فرم ژل ابرو باکیفیت را انتخاب کنید.

خط چشم را برای فرم دهی به کار ببرید

اگر می‌خواهید گریم داماد شما به صورت طبیعی و ظریف باشد به جای خط چشم بسیار تیره، خط چشم‌های پودری را جایگزین کنید. مداد و سایه‌های مخصوص چشم به مشخص‌تر شدن خط مژه‌ها کمک می‌کنند. برای گریم داماد بهتر است که رنگ‌های قهوه‌ای و طبیعی‌تر انتخابتان باشد. رنگ‌های ملایم‌تر تاثیر بیشتری در گریم داماد دارند. حتی می‌توانید ریمل‌های حجم دهنده را به جای خط چشم‌های تیره به کار ببرید.

هیدراته کردن لب‌ ها را فراموش نکنید

از دیگر مراحل مهم گریم داماد هیدراته کردن لب‌ها می‌باشد. ترجیحاً به خاطر اینکه لب‌ها پوسته پوسته یا خشک نشوند، روغن‌های طبیعی را اولویت قرار دهید. هیدراته کردن به رطوبت رسانی و نرمی سطح لب‌ها کمک می‌کند. پیش از استفاده از هرگونه هیدراتور یا آبرسان، با یک تکه پنبه کانسیلر و زیرسازها را پاک کنید.

رژگونه را برای زیبا سازی گونه ‌ها انتخاب کنید

از دیگر مراحل گریم داماد که بسیار تاثیرگذار است، استفاده از رژ گونه‌ها است. میکاپ آرتیست می‌تواند از گونه‌های مات، برای لیفت کردن صورت استفاده کند. برخی از رژگونه‌ها هم به صورت مایع هستند که شفافیت بیشتری دارند. برای داماد بهتر است که رنگ‌های نسبتاً ملایم را ترکیب کرد.

فیکساتور آخرین مرحله گریم داماد می ‌باشد

برای ثابت نگه داشتن گریم داماد در مرحله آخر حتماً باید از فیکساتور استفاده کنید. فیکساتور جزو روتین گریم می‌باشد و با اسپری به کار می‌رود. بدین معنی که نیازی نیست از براش یا پنکک برای ثابت نگه‌داشتن مراحل گریم استفاده کرد. فیکساتورها می‌توانند میکاپ را تا حدود ۱۶ ساعت حفظ کنند.

 

سخن پایانی

گریم داماد یکی از مهم‌ترین بخش‌های مراسم ازدواج است. امروزه توجه بسیاری به آن شده و تکنیک‌های بسیاری خلق شده است. لوازم آرایشی از قبیل کانسیلر، خط چشم و فیکساتور از جمله لوازمی هستند که امروزه در گریم داماد از آن‌ها استفاده می‌شود. مراحل دیگری مانند روتین پوستی و پرایمر نیز برای دامادان استفاده می‌شود. پیراشگاه‌ها نیز با توجه به میزان تقاضای دامادان، از گریم‌های وی‌آی‌پی و مخصوص برای داشتن یک شب به یادماندنی استفاده می‌کنند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.