اکستنشن مو مردانه با مرغوب ترین مواد و متریال

اکستنشن مو مردانه

شما هم فکر می‌کنید اکستنشن فقط برای خانم‌ها است؟ اگر این تفکر شماست باید بگویئم اشتباه می‌کنید چرا که یکی از آفر‌ها و کار‌هایی که برای داماد‌ها در روز عروسی انجام می‌شود دقیقاً همین اکستنشن است که قطعاً در قیمت آرایشگاه داماد تهران تأثیر‌گذار است.
اکستنشن مو برای مردان تراکم، حجم و در صورت تمایل طول می‌دهد. ما به شما می‌گوییم که کدام نوع برای شما بهتر است و چگونه باید از آن‌ها مراقبت کنید.شما میتوانید برای انواع خدمات ارایشگری به ارایشگاه مردانه در بلوار فردوس مراجعه کنید یا برای رزرو وقت باما تماس بگیرید.

اکستنشن مو مردانه

اکستنشن مو برای آقایان تار یا پرده‌ای از مو است که به خود مو اضافه می‌شود و به آن عمق، حجم، تراکم و در صورت تمایل طول می‌دهد. اگر فضیلت شما صبر برای رشد مو‌هایتان نیست یا می‌خواهید مو‌های پرپشت‌تر و پرپشت‌تری داشته باشید، اکستنشن‌های طبیعی یا مصنوعی – ارزان‌تر اما کمتر توصیه شده – می‌تواند یک راه حل موقت باشد. می‌خواهید بیشتر بدانید؟ به خواندن ادامه دهید.
قبل از هر چیز، شایان ذکر است که ما اکستنشن مو مصنوعی و طبیعی را با تفاوت قیمت آشکار خواهیم یافت. اما اولین تصمیمی که باید بگیرید این است که آیا تمدید دائمی می‌خواهید یا موقت. بسته به آن، می‌توانید پسوند‌های کلیپ، نیمه دائمی یا دائمی را پیدا کنید. این‌ها رایج‌ترین انواع هستند:

اکستنشن موقت

آن‌ها اکستنشن موقت مو هستند که معمولاً برای بهبود مدل مو و رسیدن به حجم لازم استفاده می‌شوند. آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که در لحظات خاص و فوراً طول و تراکم به دست‌آورید. آن‌ها نوعی پرده مو هستند که شامل گیره یا سنجاق برای قرار دادن است. گذاشتن آن‌ها بسیار آسان است و نیازی به کمک حرفه‌ای ندارید.

blank

اکستنشن نیمه دائمی

که به عنوان نوار نیز شناخته می‌شوند، نوعی اکستنشن نیمه دائمی و چسبنده هستند که نحوه قرارگیری آن‌ها بسیار ساده است. آن‌ها از بخش‌های نازک و افقی مو تشکیل شده‌اند. آن‌ها تا سه ماه دوام دارند و تا سه بار قابل استفاده مجدد هستند.

نوار چسبی که با آن ثابت می‌شوند بسیار راحت است و به بخش‌ها اجازه می‌دهد تا کاملاً یکپارچه شوند. به همین ترتیب، نصب آن‌ها حتی توسط دست‌های غیر حرفه‌ای بسیار آسان است. البته هنگام برداشتن آن‌ها لازم است از یک مایع حلال مخصوص استفاده شود که چسب را تجزیه می‌کند.
اکستنشن کمکی
این اکستنشن‌های مو برای مردان با قطعات فلزی کوچکی که هر تار را نگه می‌دارد قرار می‌گیرد. منگنه‌ها به کمک پنس مخصوص از روی مو ثابت شده و جدا می‌شوند. همچنین تکنیک‌هایی مانند حلقه میکرو یا حلقه میکرو وجود دارد که با کمک یک حلقه پلاستیکی روی تار مو قرار می‌گیرد که به مو اجازه می‌دهد تا “نخ” شود.

مزیت این نوع اکستنشن این است که نیازی به استفاده از هیچ نوع چسبی بر روی مو ندارند، اگرچه باید هر ماه آن‌ها را لمس کنید تا با سرعت رشد موی طبیعی، آن‌ها را افزایش دهید. یکی دیگر از معایب این است که منگنه‌ها می‌توانند نسبت به روش‌های دیگر ناراحت‌کننده و کمتر محتاط باشند.

اکستنشن دائم اقایان

آن‌ها با استفاده از یک بافته افقی که با خود مو‌های طبیعی ساخته شده و به عنوان یک تکیه گاه عمل می‌کند، در مو قرار می‌گیرند و نوعی پرده را تشکیل می‌دهند که در مو‌های شما یکپارچه می‌شود. آن‌ها باید تقریباً هر ۱۵ روز یکبار لمس شوند.
اکستنشن کراتینه
برای قرار دادن اکستنشن‌های کراتینه، از یک تفنگ حرارتی استفاده می‌شود تا چسب هر رشته کاذب را روی مو‌های طبیعی ذوب کند. به همین دلیل است که می‌توانید تا زمانی که به حجم مورد نظر برسید، به تعداد رشته‌های لازم اضافه کنید. نصب آن‌ها توسط یک متخصص با تجربه ضروری است.

این اکستنشن‌های ثابت هستند که می‌توانند تا چهار ماه در مو باقی بمانند، البته تا زمانی که به درستی نگهداری شوند.

نکته : اکستنشن موی مردانه را با پروتز مو اشتباه نگیرید. این‌ها قطعاتی هستند که از یک پایه مشبک با الیاف مو (مصنوعی یا طبیعی) تشکیل شده‌اند که به پوست سر می‌چسبند تا مناطقی را که مو از بین رفته یا آنقدر متراکم نیستند را بپوشاند. آن‌ها می‌توانند پروتز‌های کامل باشند که کل سر را پوشش می‌دهند. یا جزئی یا کاربردی که منطقه خاصی را پوشش می‌دهند.
بهترین اکستنشن مو کدامند؟
اکستنشن موی طبیعی بهترین گزینه برای استفاده طولانی مدت است. از آنجایی که آن‌ها ترکیبی مشابه با خود مو دارند، نتیجه طبیعی را ارائه می‌دهند و عملاً تمایز آن‌ها را غیرممکن می‌کند. علاوه بر این، آن‌ها اجازه استفاده از ابزار‌های حرارتی را بدون ترس از آسیب دیدن آن‌ها می‌دهند.

اکستنشن مو اقایان

حالا اگر برای اولین بار است که از اکستنشن مردانه استفاده می‌کنید، اکستنشن‌های گیره‌ای‌ایده خوبی هستند. هنگامی که تصمیم گرفتید آن‌ها را دوست دارید یا خیر، می‌توانید موارد بادوام‌تر را انتخاب کنید – اما راحت و آسان برای قرار دادن آن‌ها – مانند اکستنشن‌های نواری. حال اگر به دنبال انواع با کیفیت‌تر هستید، بهتر است به کراتینه روی بیاورید.
اکستنشن‌هایی که به مو آسیب نمی‌رسانند کدامند؟
اگرچه بستگی زیادی به کیفیت اکستنشن و دست متخصص دارد، اما به طور کلی اکستنشن‌هایی که کمترین خطر را دارند گیره و چسب هستند. به طور کلی، اکستنشن برای همه انواع مو مناسب است، به جز مواردی که مشکل ریزش مو دارند، اما اینجاست که با توجه به نوع مو و شرایطی که در آن یافت می‌شود، باید ارزیابی متخصص انجام شود.

توصیه می‌شود مردانی که مو‌های نازکی دارند، کراتینه یا اکستنشن‌های چسبنده را انتخاب کنند. اگر مو‌های شما پرپشت است، حلقه‌های میکرو یا دوخته شده را ترجیح دهید.

اگر اکستنشن‌ها به اشتباه یا روی مو‌هایی که برای تکنیک مورد استفاده نامناسب است قرار داده شوند، به احتمال زیاد به ریشه مو آسیب رسانده و ضعیف شده و باعث ریزش مو می‌شوند. به همین ترتیب، نگهداری ضعیف از اکستنشن‌ها می‌تواند بر سلامت مو تأثیر منفی بگذارد.

ماندگاری اکستنشن موی طبیعی چقدر است؟

به خاطر داشته باشید که اکستنشن طبیعی مو می‌تواند موقت، نیمه دائمی یا دائمی باشد. در هر صورت، مدت زمان آن‌ها به نحوه ساخت و مراقبتی که از آن‌ها می‌کنید بستگی دارد.

اکستنشن‌های نیمه دائمی طبیعی – پرده و چسب دوخته شده – می‌توانند از یک تا دو ماه دوام داشته باشند و در صورتی که زمان برداشتن آن‌ها خوب باشد می‌توانید دوباره از آن‌ها استفاده کنید، در حالی که اکستنشن‌های منگنه یا کراتینه تا چهار ماه عمر می‌کنند..

در مورد پرده‌های موقت، هم پرده‌های موی طبیعی و هم پرده‌های گیره دار یا دوخته شده می‌توانند تا یک سال دوام بیاورند.

چگونه متوجه می‌شوید که اکستنشن مو طبیعی است یا مصنوعی؟
اکستنشن‌های طبیعی با مو‌های واقعی، نرم و ابریشمی در لمس ساخته می‌شوند. علاوه بر این، آن‌ها به سختی به هم گره می‌خورند و حرکت دارند. آن‌ها از نظر بصری جذاب هستند و شبیه مو‌های طبیعی هستند.

به نوبه خود، اکستنشن مو مصنوعی با موادی مانند پلی استر یا پلاستیک ساخته می‌شود. دمای آن‌ها معمولاً گرم است، در حالی که بافت آن‌ها سفت و سخت است و از نظر بصری صاف و سفت هستند.

علاوه بر این، تفاوت قیمت بین یکی و دیگری بسیار محسوس است. گرچه نمونه‌های طبیعی گران‌تر هستند، اما ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. کیفیت آن‌ها بالاتر است و به راحتی آسیب نمی‌بینند.

اکستنشن مو مردانه

نگهداری از اکستنشن مو

اگر اکستنشن نیمه دائمی یا دائمی دارید، باید حداقل هر دو ماه یکبار به سالن مراجعه کنید تا وضعیت آن‌ها را بررسی کرده و تعمیر و نگهداری لازم را انجام دهید.
هر نوع اکستنشن نیاز به مراقبت‌های متفاوتی دارد، اما به طور کلی توصیه می‌شود مو‌ها را دو بار در روز برس بزنید و ریشه‌ها را تمیز نگه دارید.
روش برس زدن از پایین به بالا – ابتدا انتها، سپس وسط و سپس ریشه‌ها – با یک برس نرم است که مو و مفاصل را نمی‌شکند.
قبل از شستن مو‌هایتان، اکستنشن‌ها را جدا کنید.
به خصوص اگر از کراتین ساخته شده باشند، ‌ایده‌آل این است که از شامپوی مخصوص برای اکستنشن (بدون پارابن یا سولفات) استفاده کنید و مو‌ها را از بالا به پایین ماساژ دهید، نه برعکس. با یک ماسک ترک بر روی مو‌های تمیز و مرطوب کار را تمام کنید و صبر کنید تا خشک شود تا گره خورده شود. می‌توانید از شامپو و نرم‌کننده دوتایی استفاده کنید که روی پوست ملایم بوده و درخشندگی و لطافت مو را به همراه دارد.
اکستنشن‌های خود را با محصولات ملایمی مانند مرطوب‌کننده روزانه استفاده کنید، که باعث خوش حالتی موی شما می‌شود و نرمی و کنترل بیشتری را ارائه می‌دهد، آن را روی مو‌های مرطوب و تمیز بمالید. شما همچنین می‌توانید از آن برای مو‌های خشک استفاده کنید تا مو‌های خود را در طول روزشاداب نگه دارید.

blank
قبل از خواب، توصیه می‌شود این کار را با مو‌های دم اسبی بسته یا بافته‌ای که نه خیلی سفت باشد و نه با مو‌های خیس انجام دهید.
اگر می‌خواهید مو‌های خود را با ابزار‌های حرارتی حالت دهید، مطمئن شوید که مو‌های اکستنشن شما طبیعی است. آن‌هایی که از مو‌های مصنوعی ساخته شده‌اند می‌توانند بسوزند و بشکنند.
اکستنشن‌های موقت باید در مکانی تمیز و بدون رطوبت نگهداری شوند. علاوه بر این، خشک نگه داشتن آن‌ها، پس از شستن و بازکردن آن‌ها بسیار مهم است. در صورت لزوم، آن‌ها را در محفظه‌ای نگهداری کنید تا از آلودگی و گرد و غبار محافظت شود.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.