قیمت گریم VIP داماد در تهران

داماد علاوه بر هزینه جهیزیه، مراسم ازدواج، ماشین عروس و هزینه آرایشگاه عروس، باید در قبال خدماتی که دریافت می‌کند هزینه آرایشگاه خودش را هم پرداخت کند. همان‌طور که توضیح دادیم برخی دامادها ترجیح می‌دهند که ساده باشند و گریم طبیعی‌تری داشته باشند، اما برخی تغییر چهره را بیشتر می‌پسندند. اما هزینه گریم داماد چقدر است؟ در ادامه مطلب با جزئیاتی درمورد گریم داماد با ما همراه باشید.

 

هزینه گریم با توجه به سالن و خدمات انتخابی متمایز است. بهتر است خدماتی را انتخاب کنید که واقعا به آن نیاز دارید. تجربه یک گریم و هیرکات عالی بستگی به میکاپ آرتیست دارد.

 

هزینه گریم داماد به چه چیزهایی بستگی دارد؟

هزینه گریم داماد در ابتدا بستگی دارد به اینکه شما کدام سالن را برای دریافت خدمات انتخاب می‌کنید. هم‌چنین تخصص و سابقه میکاپ آرتیست برروی پرداخت هزینه‌ها تاثیرگذار است. کیفیت محصولات و برند آن‌ها هم می‌تواند در هزینه‌ای که باید پرداخت شود تاثیر بگذارد. تمامی قیمت‌گذاری‌ها و تناسب در هر شهری متفاوت و متغیر است.

برای مثال اگر داماد کم مو باشد، هزینه فرم‌دهی و اضافه کردن مو براساس چهره تعیین می‌شود. اگر داماد پوست خوبی نداشته باشد، نیازمند پاکسازی، لایه برداری و ماسک پوست است. اگر هم داماد بخواهد از خدمات گریم VIP استفاده کند متحمل هزینه متفاوت‌تری خواهد بود.

blank

رنگ مو نیز بخشی از هزینه های داماد است!

گریم ساده داماد مسلماً هزینه کمتری نسبت به گریمی که طراحی بیشتری دارد، خواهد داشت. اگر گریم داماد با تغییر چهره همراه باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت. در برخی موارد دامادها علاقمند هستند که رنگ موهای خود را تغییر دهند. تغییر رنگ موها جزو خدمات ویژه است که در پی آن هزینه بیشتری هم در بردارد.

 

در سالن های حرفه ای چه میگذرد؟

در سالن‌های حرفه‌ای هزینه انواع خدمات با توجه به تخصص میکاپ آرتیست‌ها بیشتر است. در برخی سالن‌ها هم خدمات تخصصی‌تر وجود دارد که شامل ماساژ صورت و انجام روتین جوانسازی می‌باشد.

به تناسب علاقه داماد می‌توان از لنزهای رنگی هم برای تغییرات جزئی‌تر چهره استفاده کرد. استفاده از لنزها هم با توجه به نوع، کیفیت و برند هزینه مخصوص خود را دارد.

 

 اصلاح صورت برای تمام دامادان انجام میشود!

اصلاح صورت از دیگر هزینه‌هایی است که شامل گریم داماد می‌شود. اگر داماد بخواهد اصلاح ساده‌ای داشته باشد هزینه کم‌تری در بر‌می‌گیرد و اگر هم علاقه به فرم‌دهی داشته باشد، مسلما هزینه بیشتری را باید پرداخت کند. اصلاح سر و صورت جزو مقدمات اصلی گریم داماد می‌شود، که هر دامادی باید در روز عروسی خود آن را انجام داده باشد.

blank

قیمت گریم VIP داماد در تهران چقدر است؟

قیمت گریم داماد در تهران با توجه به نوع خدمات از جمله هزینه میکاپ، کانتوریک، اصلاح سر و صورت، گریم و خدمات دیگر متفاوت است. برخی از آرایشگاه‌ها برای راحتی داماد از پکیج‌های مخصوصی استفاده کرده‌اند. به عنوان مثال پکیج یک شامل اصلاح سر و صورت و گریم است. پکیج دو علاوه بر خدمات پکیج یک، شامل خدمات فیشال و پاکسازی پوست نیز می‌شود. داماد می‌تواند با توجه به بودجه و هزینه‌ای که مد نظر دارد، پکیج خود را انتخاب کند.

 

گریم VIP شامل چه خدماتی است؟

 

  • استایلینگ مو: مو بخش مهمی از ظاهر آقایان است. انتخاب یک مدل موی خاص و متناسب با چهره بسیار مهم است و داماد باید چند روز پیش از مراسم برای مشاوره و انتخاب میکاپ آرتیست خود اقدام کند.
  • ترمیم مو: برای دامادان کم مو، دامادانی که برخی نقاط سرشان خالی شده و دامادان کچل نیز مو اضافه می‌کنند که شامل هزینه خواهد بود. با این روش در سریع‌ترین زمان ممکن ایرادات برطرف خواهند شد.
  • پاکسازی صورت: پاکسازی صورت برای برخی از دامادان که پوستشان به مراقبت و پاکسازی نیاز دارد، بخش بسیار مهمی است. استفاده از متریال باکیفیت در هزینه پاکسازی تاثیر دارد و بهتر است در مکان مورد اطمینان انجام شود.
  • گریم داماد: برخی از دامادها تمایل دارند چهره خود را برای مراسم عروسی فوق‌العاده جذاب کنند. پیشنهاد ما گریم VIP است. در این گریم کانتورینگ صورت انجام می‌شود که به فرم‌دهی صورت شما کمک می‌کند. هم‌چنین زاویه‌سازی نیز اجرا می‌شود که جذابیت چهره را افزایش می‌دهد. معایب صورت از جمله جای جوش، آکنه و زخم حذف می‌شود و چهره درخشانی خواهید داشت.

blank

آیا در گریم VIP داماد مانند عروس آرایش میشود؟

گریم داماد حالت نو میکاپ دارد. این‌طور نیست که انواع رنگ‌ها را در چهره داماد مشاهده کنید. فقط صورت داماد متعادل‌سازی می‌شود و نقص‌های پوست برطرف می‌شود. با این کار، چهره داماد در تمامی عکس‌ها و در طول مراسم درخشان و فوق‌العاده شاداب خواهد بود.

 

گریم عروس مختص عروس است و میکاپ چهره و شنیون از کارهایی است که برای عروس انجام می‌شود. همان‌طور که عروس دوست دارد زیبا به نظر برسد، داماد نیز تمایل دارد جذاب و آراسته در مراسم حاضر شود. یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای گریم وی آی پی داماد را به بهترین شکل اجرا می‌کند.

 

سخن پایانی

هزینه گریم VIP با توجه به پکیج انتخابی شما متفاوت خواهد بود. روز عروسی بهترین روز زندگی هر فردی است و می‌خواهد بهترین استایل خود را داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که حتی اگر گریم وی آی پی را انتخاب نمی‌کنید، میکاپ آرتیستی را پیدا کنید که کاربلد و حرفه‌ای باشد. سعی کنید چند روز پیش از مراسم برای یافتن آرایشگاه خود اقدام کنید و برای خدماتی که تمایل دارید انجام دهید، مشاوره بگیرید.

blank

سوالات متداول

 

آیا هزینه گریم VIP داماد زیاد است؟

هزینه گریم وی آی پی در هر سالن و براساس خدماتی که ارائه می‌شود، متفاوت خواهد بود.

 

آیا اصلاح سر و صورت نیز شامل گریم VIP است؟

خیر، خدمات وی آی پی خدمات ویژه‌ای هستند که داماد طبق هزینه مد نظر خود آن را انتخاب می‌کند.

 

داماد کچل برای تغییر چهره چه کاری میتواند انجام دهد؟

دامادان کم مو و یا کچل دیگر نیازی به نگرانی ندارند. تنها کافی است یک سالن حرفه‌ای را انتخاب کنند تا چهره‌شان تغییر کند.

 

آیا با گریم سیاهی زیر چشم و جای زخم پوشانده میشود؟

از مزایای میکاپ آقایان برطرف کردن نقص‌های چهره است. با پوشاندن عیوب صورت، اعتماد به نفس داماد افزایش میابد و چهره او با طراوت خواهد شد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.