لیست لوازم گریم داماد + توضیحات

امروزه مردان بیشتر از گذشته به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. انتخاب لباس، کفش و آرایشگاه مناسب از مهم‌ترین کارهای داماد برای حفظ یک ظاهر شیک در مراسم ازدواج است. گریم داماد یک حرفه نسبتا جدید است که آرایشگاه‌ها تغییرات اساسی در چهره دامادان ایجاد می‌کنند. استفاده از لوازم آرایش مختص به بانوان نیست و در گریم داماد استفاده می‌شود. در این مطلب لیست لوازم گریم داماد را بررسی خواهیم کرد.

 

آیا گریم داماد ضروری است؟

آقایان برای پوشاندن تیرگی دور چشم، جوش‌های قرمز و نقص‌های صورت خود، از گریم استفاده می‌کنند. داماد باید ظاهر خود را در طول مراسم ازدواج حفظ کند. هم‌چنین در عکس‌ها نیز مهم است که داماد جذاب باشد. در نتیجه، گریم داماد یک گزینه مناسب برای دامادانی است که می‌خواهد در روز عروسی خود بدرخشند. در ادامه با لوازم گریم داماد آشنا خواهیم شد.

 

اصلاح و نظافت صورت را رعایت کنید!

در روز عروسی ریش و سبیل خود را تمیز و مرتب کنید. نظافت موهای صورت، تاثیر قابل توجهی در افزایش جذابیت شما خواهد داشت. ابروهایتان را مرتب کنید. موهای گوش و بینی را اصلاح کنید.

 

تونر برای تقویت پوست ضروری است!

نخستین مرحله در گریم داماد، شست و شوی پوست است. ابتدا با استفاده از یک لایه بردار پوست به خوبی تمیز میشود. سپس، تونر را با پنبه روی صورت میمالند تا سطح PH پوست متعادل شود. تونر سطح پوست را تقویت می‌کند و باعث افزایش شادابی آن می‌شود.

 

ماسک را فراموش نکنید!

یک ماسک مناسب می‌تواند برای پوست شما آبرسان و مغذی باشد. پس از استفاده از ماسک، پوست آماده استفاده از محصولات آرایشی می‌شود. بنابراین پس از شست و شوی پوست و استفاده از تونر، یک ماسک آبرسان و آرامش‌بخش روی صورت خود قرار دهید.

 

کرم مرطوب کننده را هرگز حذف نکنید!

مرطوب کردن یک نکته ضروری در گریم داماد است. استفاده از کرم مرطوب کننده باعث می‌شود که پوست شما مرطوب و تغذیه شود. از این کرم به تمام صورت و گردن خود بزنید و پوست شما برای آرایش آماده می‌شود. مرطوب کننده ماندگاری گریم شما را افزایش خواهد داد. اگر پوست خشک دارید، حتما از کرم مرطوب کننده استفاده کنید و این مرحله را حذف نکنید.

 

پرایمر مردانه یک زیرساز مناسب برای گریم صورت داماد است!

پیش از گریم، حتما از پرایمر مردانه استفاده کنید. پرایمر یک زیرساز مناسب پیش از گریم داماد است که علاوه بر آبرسانی پوست، دوام گریم را نیز افزایش می‌دهد. پرایمر منافذ پوست را می‌پوشاند و باعث می‌شود کرم پودر بهتر روی صورت شما بخوابد.

 

کانسیلر مردانه سیاهی زیر چشم را میپوشاند!

اگر سیاهی زیر چشم دارید، از کانسیلر استفاده کنید، زیرا خستگی و گودی زیر چشم را از بین می‌برد. کانسیلر تمام کاستی‌ها و سیاهی‌های صورت شما، هم‌چنین جوش و آکنه را می‌پوشاند. کانسیلری انتخاب کنید که کیفیت بالایی دارد و مناسب رنگ پوستتان است.

 

کانتور برای زاویه سازی صورت در گریم داماد است!

برای فرم دادن به بینی و تغییر اندازه آن می‌توان از کرم‌های روشن و تیره استفاده کرد. کانتور در ایجاد تغییرات چهره مهم است و تاثیر زیادی نیز دارد. هم‌چنین افرادی که زاویه فک و چانه خوبی ندارند، از کانتور استفاده می‌کنند تا صورت خود را فرم دهند.

 

فاندیشن از مهمترین لوازم گریم صورت داماد است!

فاندیشن نوعی کرم برای پوشاندن نقص‌های پوست است که نقش اصلی در گریم داماد را دارد. کرمی متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. از مهم‌ترین نکات گریم داماد، انتخاب کرم مناسب پوست است. از انتخاب رنگ‌های روشن خودداری کنید. برای پوست‌های خشک از فاندیشنی بر پایه کرم پودر و برای پوست های چرب از فاندیشن کرم پودری بر پایه آب استفاده کنید.

 

با پودر فیکس گریم تثبیت میشود!

پودر فیکس از لوازم گریم داماد است. هر کجا از صورتتان که کانسیلر زده‌اید را پودر فیکس بزنید. یکی از نگرانی‌های دامادان پاک شدن و یا خراب شدن گریم است. پودر فیکس باعث تثبیت گریم شما خواهد شد. می‌توانید آن را به کل صورتتان بزنید. پودر فیکس از مهم‌ترین لوازم گریم است که پایداری طولانی مدت به گریم شما در طول روز و مراسم عروسی می‌دهد.

 

مداد چشم حتی برای آقایان هم استفاده میشود!

آقایان می‌توانند برای افزایش جذابیت چشم‌ها، از مداد چشم استفاده کنند. مداد چشم یکی از لوازم گریم صورت در دامادان است. یک خط چشم مشکی دور چشم می‌تواند ظاهر فریبنده‌ای به شما دهد.

 

با رژ لب لبهایتان را روشن کنید!

درست مانند عروس، داماد نیز می‌تواند لب‌های خود را رنگی کند. اسکراب و رنگ لب از مواردی هستند که داماد برای لب‌های خود استفاده می‌کند.

  • اسکراب لب: می‌توانید لب‌ها را با اسکراب آماده و یا خانگی (ترکیب عسل و شکر) لایه‌برداری کنید.
  • رنگ لب: لب‌ها را ماساژ دهید و یک مرطوب کننده به آن‌ها بزنید. سپس، از یک رژ لب روشن و طبیعی استفاده کنید. برای حذف رنگ اضافه، دستمال کاغذی را بین دو لب خود گذاشته و آرام فشار دهید.

 

اسپری درخشان کننده چهره شما را جذاب میکند!

در اتمام کار، برای افزایش جذابیت خود می‌توانید یک اسپری با درخشش طلایی ملایم را روی صورت خود اسپری کنید. با این کار چهره‌تان را فوق‌العاده خواهید کرد.

blank

سخن پایانی

استفاده از لوازم آرایشی تنها مختص عروس و بانوان نیست! در این مقاله شما را با لوازم گریم صورت آقایان آشنا کردیم. آقایان و به ویژه دامادان می‌توانند از لوازم آرایشی برای افزایش جذابیت و شادابی پوست خود استفاده کنند. گریم صورت داماد علاوه بر پاکسازی و جوانسازی پوست، شامل لوازم آرایشی از جمله کانسیلر، پرایمر و کرم پودر است. گریم داماد به غلظت وحجم آرایش عروس‌ها نیست و تنها برای افزایش جذابیت ظاهر داماد استفاده می‌شود.

 

سوالات متداول

 

آیا گریم داماد شامل لوازم آرایشی است؟

بله؛ گریم داماد شامل لوازم آرایشی مردانه و خاص خود است. این لوازم به غلظت لوازم آرایشی عروس نیست، اما جذابیت و شادابی پوست داماد را افزایش می‌دهد.

 

آیا در گریم داماد جاش جوش و سیاهی زیر چشم پوشانده می‌شود؟

بله؛ با استفاده از کانسیلر و کرم پودر نواقص صورت داماد از جمله جای جوش، آکنه و سیاهی زیر چشم پوشانده می‌شود.

 

دامادانی که زاویه فک ندارند چه کار کنند؟

دیگر نیازی به نگرانی درمورد زاویه فک و چانه نیست. میک آپ آرتیست‌های حرفه‌ای با استفاده از کانتور و به اصطلاح کانتورینگ صورت، برای شما زاویه فک و چانه ایجاد می‌کنند.

 

آیا با گریم صورت خیلی تغییر می‌کنیم؟

بله؛ با توجه به سلیقه شما، آرایشگران تغییراتی را در صورت و موهای شما ایجاد می‌کنند.

 

آیا گریم داماد ماندگاری دارد؟

بله؛ امروزه با استفاده از لوازم حرفه‌ای و با کیفیت، اگر به یک آرایشگاه مطمئن مراجعه کنید، یک گریم فوق‌العاده و جذاب خواهید داشت. در طول مراسم نیز گریم شما ثابت است و نیازی نیست نگران پاک شدن آن باشید. یک آرایشگر حرفه‌ای کار خود را بلد است.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.