گریم داماد شامل چه مواردی میشود؟

هر شخصی می‌خواهد در زمان عروسی خود بهترین ظاهر را داشته باشد. در سال‌های اخیر مردان هم به اندازه زنان در گریم و آماده‌سازی صورت مطرح هستند. دامادها می‌توانند با داشتن روتین پوستی و گریم در مراسم عروسی بسیار جلوه کنند. در این مطلب با هم بررسی می‌کنیم که گریم داماد شامل چه چیزی می‌باشد. در عصر دیجیتال عکس‌ها فیلمبرداری‌ها و تمامی ترندهایی که وجود دارد، در آراستگی مردان تاثیر گذاشته است. مراحل گریم داماد دیگر صرفاً شامل پوشاندن جوش‌ها نمی‌شود بلکه روتین‌های جدیدتری هم به آن اضافه شده است.

 

گریم داماد شامل چیست؟

 

کرم پودر یا BB کرم‌ ها

میکاپ آرتیست باید کرم پودری را انتخاب کند که رنگ طبیعی داشته باشد. از کرم پودرهای سبک و bb کرم‌ها استفاده کنید، تا پوست یکنواخت و یکدستی داشته باشید. این کرم‌ها کمک می‌کند تا قرمزی کاهش پیدا کند و پایه پوست آماده شود. مرطوب کننده‌های رنگی هم گزینه مناسبی هستند.

 

کانسیلرها

کانسیلرها جزو کرم‌هایی هستند که شامل گریم داماد می‌شوند. از کانسیلرها برای پوشش دهی لکه‌ها، جای جوش، آکنه و تیرگی‌ها استفاده می‌شود. سعی کنید از رنگ‌های غیر شفاف و نزدیک به پوست استفاده کنید. کانسیلر بخش مهمی در گریم داماد است که عیب‌های پوست را می‌پوشاند.

 

پودرها و پنکک ‌ها

باتوجه به نوع پودرها و کاربردشان، برای شفافیت و مات کردن استفاده می‌شوند. این پودرها برای کنترل در زیر نور هم استفاده می‌شوند.

 

ژل ابروها

دامادها هم مانند عروس از ژل ابروها استفاده می‌کنند. مداد و ژل ابرو به کامل‌تر شدن و پر پشت شدن ابروها کمک می‌کنند. ابروها بهتر است که فرم‌دار و مشخص باشند، و شکل خود را حفظ کنند.

 

بالم لب

بهتر است که لب‌های ترک خورده در مراسم عروسی نداشته باشید. لب‌ها باید مرطوب شوند و رنگ طبیعی داشته باشند.

 

نکات پیش از عروسی

پیش از شروع مراسم عروسی، لوازم مراقبت‌های پوستی و روتین‌های پوستی را آماده کنید. پاکسازی، ‌رطوبت رسانی و آبرسانی جزو این مرسومات هستند. در گریم دامادها حفظ ظاهر مردانه و آراستگی مدنظر ما می‌باشد.

 

پیش از شروع عروسی مراقبت‌های پوست باید انجام شود. پاکسازی، لایه برداری و مرطوب کردن پوست داماد شامل گریم داماد می‌شود. برای مراقبت‌های پوستی باید از محصولات باکیفیت و تکنیک‌های به‌روز استفاده شود.

 

از محصولات متناسب با رنگ پوست استفاده کنید

جنس و رنگ پوست یک بعد منحصر به فرد وجودی هر شخصی می‌باشد. در نتیجه به انتخاب توناژ محصولات باعث می‌شود که طبیعی بودن خود را حفظ کند. در شب عروسی همه چیز برای ما اهمیت دارد اما گریم جنبه بسیار مهم می‌باشد.

blank

چگونه تیرگی و سیاهی زیر چشم را برطرف کنیم؟

از دیگر مواردی که شامل گریم داماد می‌شود رفع تیرگی زیر چشم می‌باشد. یکی از راه‌هایی که پف زیر چشم را برطرف می‌کند استفاده از کمپرس سرد می‌باشد. سرما می‌تواند به انقباض رگ‌های خونی و کاهش پف‌کردگی کمک کند.

  • از زیرسازی‌های طبیعی استفاده کنید که شفافیت پوست را حفظ کنند.
  • از رژگونه‌های مایع یا جامد استفاده کنید.
  • برای چشم از سایه‌های خنثی استفاده کنید.
  • برخی از محصولات مخصوص بستن منافذ باز پوست هستند. که ابتدا باید آن‌ها را استفاده کرد سپس با کرم‌ها پوشش‌دهی را کامل کنید.
  • میسلار واترها برپایه آب برای پاک‌کردن گریم استفاده می‌شود.

 

موارد دیگر در گریم داماد چیست؟

از دیگر مواردی که شامل گریم داماد می‌شود، اصلاح، استایل، رنگ و کاشت مو می‌باشد. اگر دامادی موی کوتاه یا کم پشت داشته باشد، در قسمت روتین آماده‌سازی مو ترمیم می‌شود. کاشت موی موقت هم برای افرادی که در ناحیه شقیقه، پشت و جلوی سر ریزش مو دارند، انجام می‌شود.

 

کاشت موی موقت هزینه کمتری نسبت به کاشت موی دائمی دارد پس جای نگرانی برای دامادها وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانند استایل مورد علاقه موی خود را داشته باشند. برای کاشت مو و ترمیم مو از جنس مویی استفاده می‌شود که طبیعی جلوه کند و چهره داماد را مصنوعی نکند. خدمات پیرایش مو، شامل اصلاح صورت، کوتاهی مو (هیرکات)، فرم دهی، استایل مو، حالت تغییر مو جزو روتین گریم داماد می‌باشد.

 

خدمات دیگری که شامل گریم داماد می‌شود، زیرسازی‌های پوست، پاکسازی، آبرسانی می‌باشد. هر یک از این خدمات به صورت متفاوت و با محصولات با کیفیت انجام می‌شود.

blank

خدمات مهم سالن های آرایشی برای دامادان!

استفاده از کلاه گیس، پروتزها و کراتینه و ویتامینه‌های مردانه جزو روتین‌های آماده‌سازی گریم داماد می‌باشد. حتی گریم داماد شامل وکس صورت و اصلاح کامل می‌باشد. سالن‌های حرفه‌ای تمامی خدمات را با محصولات درجه یک انجام می‌دهند.

 

در خدمات وی‌آی‌پی ماسک صورت هم جزو روتین گریم داماد می‌باشد. ماسک‌ها تنوع مختلفی دارند از معمولی تا میوه‌ای و گیاهی متفاوت هستند. زمان استفاده از ماسک‌ها در حدود ۱ تا دو هفته قبل از مراسم عروسی می‌باشد. ماسک‌ها شفافیت و سرحال بودن پوست را بیشتر می‌کنند.

 

یخ یک ماسک برای پوست است!

از دیگر خدماتی که در زمینه گریم داماد انجام می‌شود استفاده از یخ به عنوان ماسک برای پوست است. استفاده از یخ، منافذ پوست را می‌بندد و در شب عروسی داماد کمتر تعریق می‌کند. هنگامی که منافذ پوست بسته باشد، داماد عرق نمی‌کند و پوست چرب نمی‌شود.

blank

چه لوازمی که برای گریم داماد استفاده میشود؟

کرم پودرها حتماً باید رنگ طبیعی پوست باشند و تطابق وجود داشته باشد. دقت داشته باشید که پیش از استفاده از کرم‌پودرها باید از پرایمر استفاده کرد، و پرایمرها میک‌آپ داماد را پردووام‌تر می‌کنند. آرایشگران حرفه‌ای برای حالت دهی موها، از تافت، وکس و ژل مو با برندهای معروف و باکیفیت استفاده می‌کنند. بخش دیگری که مهم است می‌تواند استفاده از عطر مو و ادکلن‌ها برای خوشبو بودن باشد.  محصولات مراقبتی صرفاً شامل پوست نمی‌شود و می‌توان برای ریش و سبیل هم استفاده کرد.

 

سخن پایانی

گریم داماد شامل موارد بسیاری است که با توجه به نیاز پوست و موی داماد و هزینه‌ای که در نظر دارد، برای او انجام می‌شود. در حقیقت، تمامی روتین‌های آماده‌سازی گریم داماد بسیار طبیعی هستند اما در چهره‌شان تاثیر بسزایی دارد. در آخر، مهم‌ترین نکته در گریم داماد حفظ ظاهر و طبیعی بودن چهره می‌باشد. بهتر است ابتدا آرایشگاه مناسب را انتخاب کنید و سپس با مشاوره و راهنمایی آن‌ها بهترین روز خود را رقم بزنید. هم‌چنین می‌توانید برای دریافت نوبت و مشاوره تخصصی با ما تماس بگیرید. تیم ما شما را راهنمایی می‌کند. آرایشگاه مردانه بلوار فردوس با مدیریت هادی نظری همراه شماست .

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.