گریم حرفه ای داماد + مشاوره رایگان

گریم داماد چیست؟

ابتدا برای آن دسته از افراد که فکر می‌کنند گریم داماد مانند آرایش عروس است، باید بگوییم گریم داماد کاملاً متفاوت است در اصل گریم داماد شامل یک سری تخصص‌هایی برای ایجاد تقارن و متعادل‌سازی چهره انجام می‌شود.
همانطور که می‌دانیم در قدیم فقط عروس در آرایشگاه آماده می‌شد و آرایشگاه داماد اهمیت چندانی نداشت از این رو در عکس‌ها تفاوت رنگ پوست، تیرگی زیر چشم و ایرادات جزئی صورت داماد بیشتر به چشم می‌آمد، اما امروزه با آرایش و گریم داماد بااستفاده از کرم پودر، کانسیلر و کانتور این ناهماهنگی‌هابرطرف می‌شود.
آرایش و گریم داماد با مواد بی‌رنگ و یا رنگ پوست انجام می‌شود که تنها پوست را بهتر و یکدست‌تر از همیشه کند. به طور کلی ایرادات پوست صورت با نور فلاش دوربین‌های عکاسی برجسته‌تر نشان داده می‌شوداز این رو از لوازم گریم مات و یا همرنگ پوست در آقایان استفاده می‌کنند.
انجام تمامی خدمات گریم داماد در آرایشگاه مردانه بلوار فردوس با مدیریت هادی نظری قابل انجام است . ضمنا اماده ارائه مشاور رایگان به شما عزیزان هستیم .

blank

معرفی بهترین آرایشگاه داماد

جشن عروسی یکی از قشنگ‌ترین و خاطره سازترین روز‌های زندگی هر زوج می‌باشد و عروس داماد تمام زحماتی که می‌کشند به منظور برگزاری یک جشن بی‌عیب و نقص است. پس زیبایی و آراستگی هر دو به یک میزان مهم است از آنجایی که عروس برای آماده شدن نیاز به آرایشگاه تخصصی دارد داماد هم برای اراستگی و زیبایی به یک ارایشگاه خوب و کاربلد نیاز دارد چرا که عکس‌ها و فیلم‌های عروسی ماندگار است.
ویژگی‌های بهترین آرایشگاه داماد بسته به شرایط فردی هر داماد متفاوت است به طور معمول کار‌های زیادی بر عهده داماد است پس برای رسیدگی درست به همه کار‌ها یک برنامه‌ریزی منظم و دقیق لازم است. مهم است که انتخاب مکان آرایشگاه داماد، گل فروشی و سالن آرایش عروس در یک محدوده و موقعیت باشد. اینکه در چنین روزی از شرق به غرب و غرب به شرق تهران در رفت و امد باشید اصلاً تصمیم درستی نیست. نکته بعد که باید به آن دقت کنید سطح خدمات، برخورد پرسنل و حرفه‌ای بودن ارایشگر است که پس از بررسی این موارد آرایشگاه دلخواهتان را رزرو کنید.

blank

قیمت آرایشگاه داماد در تهران

نرخ و قیمت آرایش و گریم داماد وهزینه میکاپ در سالن‌های مردانه به گونه‌ای است که اقا داماد‌ها با بودجه‌های متفاوت بتوانند از این خدمات استفاده کنند.
هزینه و نرخ اصلاح صورت و مو همچنین گریم داماد در برخی سالن‌های آرایش مردانه شامل تخفیف می‌شود. آقایان می‌توانند با تماس با مجموعه‌ها از قیمت این خدمات باخبر شوند. آرایشگری نوعی آثار هنری به شمار می‌رود همانطور که می‌دانید قیمت یک تابلوی نقاشی شده به صورت توافقی تعیین می‌شود آرایشگری هم نوعی هنر است که معمولاً قیمت خدمات آن با توجه به تخصص، سابقه آرایشگر و مدت زمانی که آرایشگر صرف مشتری خود می‌کند تعیین می‌شود.
آرایشگاه داماد با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند پکیج‌هایی را در نظر گرفتن که با هر بودجه‌ای سازگار است. این پکیج‌ها شامل پاکسازی پوست، اصلاح صورت، پیرایش مو، گریم داماد می‌شود.یکی از بهترین ارایشگاه های گریم داماد در تهران ارایشگاه مردانه در بلوارفردوس هادی نظری میباشد که میتوانید به صورت حضوری مراجعه کنید یا برای رزرو وقت باما تماس بگیرید

blank

مراحل انجام گریم داماد

پروسه انجام گریم داماد برخلاف عروس از رنگ‌های مات و نامعلوم استفاده می‌شود تا تنها ایرادات صورت را برطرف کند. یک آرایشگر خبره و با تجربه در ابتدا صورت و اجزای صورت را می‌بیند و برای رفع نواقص صورت و نمایش زیبایی‌ها بهترین گریم را روی صورت انجام می‌دهد.
آرایشگر با هایلایت، قسمت‌های برجسته صورت را پررنگ‌تر کرده و با تکنیک‌های سایه زدن و کانتورینگ چهره را متعادل‌سازی می‌کند.
قدم اول در گریم داماد پاکسازی پوست: برای داشتن پوست صاف و شفاف باید ابتدا پوستتان را پاکسازی کنید در این مرحله سلول‌های مرده و آلودگی‌ها از روی پوست پاک می‌شوند با این کار چربی اضافه و آلودگی از سطح پوست گرفته شده و پوست روشن‌تر و درخشان‌تر به نظر می‌آید.
اصلاح صورت:
موی روی گونه آقایان یکی از مواردی است که از جذابیت چهره آن‌ها کم می‌کند امروزه از وکس برای اصلاح این قسمت استفاده می‌شود. باید بدانید که فرم ریش باید با مدل مو و لباس و استایل شما همخوانی داشته باشد.
فرم‌شناسی صورت: ۷شکل مختلف چهره وجود دارد: گرد، مستطیل، مثلث، گلابی، لوزی و‌ایده ال‌ترین فرم صورت بیضی می‌باشد
قدم بعدی ایجاد تعادل در چهره داماداست
از بین بردن نواقص گونه چانه و لب‌ها به تعادل‌سازی صورت کمک می‌کند.

متعادل‌سازی صورت داماد

در این مرحله شما با تشخیص لاغر و یا پهن بودن صورت داماد با استفاده از تکنیک سایه زدن تعادل را در صورت داماد ایجاد می‌کنید به این شکل که با استفاده از رنگ تیره صورت لاغرتر و با استفاده از رنگ‌های روشن صورت پهن‌تر به نظر می‌رسد. با استفاده درست از این رنگ‌ها تعادل در صورت داماد حاصل می‌شود.
ایجاد تعادل در گونه چانه و لب‌ها و همچنین بینی در متعادل‌سازی صورت مهم است برخی از مشکلات بینی مانند بیش از حد بزرگ بودن یا کوچک بودن را برطرف کنید برای کوچکتر نشان دادن بینی فاصله بین ابرو‌ها را کمی زیاد کنید تا بینی داماد کوچک نشان داده شود اگر داماد بینی پهن داشت در ابتدا با تیره کردن سوراخ‌های بینی تا جایی که پهنی بینی کشیده شده تا حدی پهنی رامخفی می‌کنید
یکی از مهمترین قسمت‌های آرایش کردن داماد تعادل در چانه می‌باشد. برای پوشاندن چانه بلند داماد می‌توانید با استفاده از رنگ‌های روشن و از طرف دیگر برای چانه پهن داماد با استفاده از رنگ‌های تیره تعادل را به وجود‌آورید. آخرین مرحله در تعادل‌سازی چهره داماد تناسب در لب‌هاست شما برای برجسته‌تر کردن لب‌ها بایدگودی زیر لب را تیره کنید و همینطور بالای لب را با رنگ روشن کانتور کنید.

تکنیک‌های گریم داماد

متعادل‌سازی صورت یکی از تکنیک‌های گریم داماد است همانطور که گفتیم برای متعادل کردن چهره از مواد آرایشی و تجهیزات خاصی استفاده می‌شود. مانند کرم پودر، کانسیلر، مداد وفیکساتور که با استفاده از ان‌ها تکنیک‌های گریم داماد انجام می‌شود. آرایشگر با تشخیص فرم چهره با تکنیک سایه روشن می‌تواند صورت را به تعادل برساند

نکات کلیدی در گریم داماد

تکنیک‌هایی که در ارایش و گریم داماد استفاده می‌شود با آرایش عروس کاملاً متفاوت است تکنیک‌های زیادی وجود دارد که آرایشگر‌های حرفه‌ای در گریم داماد از آن استفاده می‌کنند اصلی‌ترین نکته محو بودن گریم است که کاملاً ملایم و بی‌رنگ بودن گریم را نشان می‌دهد در واقع این سبک از آرایش برای آقایان به منظور رفع عیوب صورت انجام می‌شودو به منظور تغییرات چهره به سبک خانم‌ها نیست.

blank

انواع خدمات آرایشگاه داماد

در قرن ۲۱ برخلاف گذشته ارایشگاه داماد شامل خدمات زیادی است تا اراستگی و زیبایی اقایان در شب مهم زندگیشان تضمین شود. این خدمات شامل پاکسازی پوست، اصلاح ریش و سبیل، مرتب نمودن مو‌ها، پروتز مو، ارایش و گریم داماد به طور کاملاً طبیعی می‌باشد.
سالن‌های زیبایی داماد با دسته‌بندی خدمات به صورت پکیج با قیمت‌های مختلف هرنوع سلیقه و بودجه‌ای را پوشش می‌دهند.

مزیت‌های آرایش و گربم داماد

طبق توضیحات قبل داماد هم مانند عروس باید برای مراسم عروسی خود به طور ویژه‌ای حاضر شود تا با گریم و ارایش توسط افراد مجرب و معتبر در این زمینه نواقص جزیی چهره با استفاده از تکنیک کانتورینگ و کرم پودر برطرف شود.

blank

زمان لازم برای انجام خدمات داماد

با توجه به گفته یکی از آرایشگران حرفه‌ای در زمینه گریم داماد درباره اینکه آماده شدن داماد چقدر زمان می‌برد به طور معمول گریم داماد ۶ ساعت طول می‌کشد که در دو روز انجام می‌شود یک روز قبل از مراسم داماد برای انجام خدمات پاکسازی پوست و اصلاح و کوتاهی موبه سالن مراجعه می‌کند و حدود ۳ساعت زمان می‌برد و روز مراسم برای انجام آرایش و گریم و همینطور حالت دهی مو در آرایشگاه حاضر می‌شودکه شاید کمی بیشتر از ۳ساعت باشد.

دیدگاه‌ها (77)

مانی 26 دی 1402 - 12:36 ب.ظ

منظور از گریم داماد برای مراسم عروسی یعنی چی؟

javad 26 دی 1402 - 12:48 ب.ظ

به ارایش مخصوص داماد برای اماده شدن وی در مراسم عروسی، گریم داماد میگویند، گریم داماد برای شیک و زیبا حاضر شدن داماد در مراسم عروسی انجام میشود.
ما در ارایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، گریم داماد را برای شما عزیزان با بالاترین کیفیت انجام میدهیم.

نادر 26 دی 1402 - 12:52 ب.ظ

بطور کلی در گریم داماد چه مراحلی وجود داره؟

javad 26 دی 1402 - 1:04 ب.ظ

بطور کلی مراحل گریم داماد، حالت و مدل دهی مو، آرایش و گریم صورت، و اصلاح ریش و ابرو را شامل میشود، همچنین رنگ مو و ریش و مواردی مانند اتوی مو و پر کردن جاهای خالی مو نیز جزییات را شکل میدهند. ما در ارایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، تمام این اصول را برای شما عزیزان در نظر میگیریم تا شما به گریم داماد با کیفیت و خوبی برسید.

SAMAN 26 دی 1402 - 1:08 ب.ظ

ارایش داماد رو خودمون در منزل نمیتونیم انجام بدیم؟

javad 26 دی 1402 - 1:35 ب.ظ

معمولا آقایان با اصلاح ریش و حالت و مدل دهی مو و سشوار و تافت آگاه بوده و تجربه دارند، اما آرایش و گریم داماد خیلی بیشتر و پیشرفته تر از این موارد است. اهمیت گریم داماد به این دلیل است که شیک و زیبا حاضر شدن داماد در مراسم عروسی، بیسیار مهم است، چون مراسم عروسی برای هر زوجی خیلی اهمیت دارد، به همین دلیل باید آرایش دامادی توسط ارایشگری حرفه ای انجام شود. ما در ارایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، گریم دامادی را بطور حرفه ای برای شما عزیزان انجام میدهیم.

علیرضا 26 دی 1402 - 1:39 ب.ظ

کوتاه کردن موی داماد در روز مراسم اشکالی داره؟

javad 26 دی 1402 - 1:51 ب.ظ

اصلا موهایتان را در روز عروسیتان کوتاه نکنید، چون رد قیچی بر موهایتان مشخص بوده و نمیشود موهایتان را حالت و شکلی جذاب داد. ما در آرایشگاهمان با توجه به فرم صورتتان و مدل سبیل و ریشتان ، برای موهایتان فرم و حالتی عالی را انتخاب میکنیم.

آرایشگاهمان واقع در بلوار فردوس بوده، و تمام این اصول را برای شما عزیزان بطور حرفه ای انجام میدهد تا شما به گریم دامادی دلخواه و مناسبتان برسید.

احمد 26 دی 1402 - 2:06 ب.ظ

گریم داماد هم مثل گریم عروس میمونه؟

javad 26 دی 1402 - 2:26 ب.ظ

خیر، شباهتی بین گریم داماد و گریم عروس نیست، مثلا سایه، رژ لب، خط چشم، رژ گونه و غیره در آرایش و گریم داماد استفاده ای نمیشود، و یا حداقل با آن اندازه و حالت و لوازم روی چهره داماد اعمال نمیشود. گریم داماد برای ایجاد تعادلی بین صورت عروس و داماد است، ما در ارایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، تمام اصول گریم داماد را برای شما عزیزان بطور تخصصی در نظر میگیریم تا شما به آرایش دامادی دلخواه و با کیفیتی برسید.

رضایی 26 دی 1402 - 2:55 ب.ظ

از چه موادی برای گریم داماد استفاده میشه؟

javad 26 دی 1402 - 3:03 ب.ظ

از مواد مختلفی برای آرایش و گریم داماد به جهت متعادل سازی صورت مردان استفاده میشه، مثل کانسیلر، پرایمر، کرم پودر، وکس، تافت، هایلایت، ژل مو و غیره.

ما در آرایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، از مواد با کیفیت و خوبی برای گریم دامادی شما عزیزان استفاده میکنیم تا شما گریمی رضایت بخش و خوبی برای مراسم عروسیتان داشته باشید.

عباس 26 دی 1402 - 3:07 ب.ظ

میتونید کاری کنید تا بینی بلند بعد از گریم کوتاه به نظر برسه؟

javad 26 دی 1402 - 3:18 ب.ظ

بله ما به سادگی میتونیم با استفاده از مهارت و لوازمی که داریم، کاری کنیم تا بینی بلند، کوتاه تر بنظر برسه، مثلا اضافه کردن فاصله بین ابروها به هر شکلی، باعث میشود بینی کوچکتر بنظر بیاید.
ما در آرایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، تمام انتظارات شما عزیزان را در نظر میگیریم تا شما به گریمی با کیفیت و دلخواه برسید.

قاسم 26 دی 1402 - 3:32 ب.ظ

اگر گریم داماد کنیم صورتمون خیلی روشن خیلی نمایان میشه؟

javad 26 دی 1402 - 3:34 ب.ظ

خیر، پروسه انجام گریم داماد برخلاف عروس از رنگ‌های مات و نامعلوم استفاده می‌شود تا تنها ایرادات صورت را برطرف کند. یک آرایشگر خبره و با تجربه در ابتدا صورت و اجزای صورت را می‌بیند و برای رفع نواقص صورت و نمایش زیبایی‌ها بهترین گریم را روی صورت انجام می‌دهد.
آرایشگر با هایلایت، قسمت‌های برجسته صورت را پررنگ‌تر کرده و با تکنیک‌های سایه زدن و کانتورینگ چهره را متعادل‌سازی می‌کند.
ما در ارایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، تمامی موارد را برای شما عزیزان در نظر میگیریم تا شما از گریمتان راضی باشید.

احسان 26 دی 1402 - 3:39 ب.ظ

منظور از متعادل سازی صورت داماد چیه؟

javad 26 دی 1402 - 3:44 ب.ظ

ما با تشخیص لاغر و یا پهن بودن صورت داماد با استفاده از تکنیک سایه زدن تعادل را در صورت داماد ایجاد می‌کنیم، به این شکل که با استفاده از رنگ تیره صورت لاغرتر و با استفاده از رنگ‌های روشن صورت پهن‌تر به نظر می‌رسد. با استفاده درست از این رنگ‌ها تعادل در صورت داماد حاصل می‌شود.
ایجاد تعادل در گونه چانه و لب‌ها و همچنین بینی در متعادل‌سازی صورت مهم است.
ما در آرایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، در گریم داماد صورت شما عزیزان را به گونه ای متعادل سازی میکنیم تا چهره ی شما هیچ گودی، تیرگی، و یا چال و غیره ای نداشته باشد.

قادر 26 دی 1402 - 3:52 ب.ظ

گریم چه فوایدی داره؟

javad 26 دی 1402 - 3:58 ب.ظ

1- بهبود ظاهر ظاهری: گریم می‌تواند به بهبود ظاهر ظاهری شما کمک کند. با استفاده از مواد آرایشی مختلف می‌توانید پوست خود را صاف و یکنواخت کنید، عیوب ریز را پوشش دهید و ویژگی‌های جذابتان را تاکید کنید.
2- افزایش اعتماد به نفس: زمانی که به طور ظاهری خوب بنظر می‌آیید، این می‌تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند. اعتماد به نفس به عنوان یک ویژگی مهم در ارتباطات اجتماعی و حرفه‌ای بسیار اهمیت دارد.
3- آرامش و تفریح: برخی افراد گریم را به عنوان یک فعالیت آرامش بخش و تفریحی انجام می‌دهند. انجام گریم می‌تواند زمانی از آرامش و استراحت فردی فراهم کند.
4-استفاده در عرصه هنری و تئاتر: در تئاتر، سینما، تلویزیون و صنایع خلاقانه دیگر، گریم به عنوان یک ابزار حیاتی برای تبدیل بازیگران به شخصیت‌های مختلف و ایجاد جلبه‌های ویژه استفاده می‌شود.
5- فرصت‌های شغلی: در صنایع زیبایی و آرایشی، ممکن است فرصت‌های شغلی برای گریم‌آرایشگران وجود داشته باشد. افراد با مهارت‌های خوب در گریم می‌توانند در این حرفه‌ها به شغلی موفق پیوند بزنند.
6-گریم تئاتر و عروسی: در تئاتر و مراسم عروسی، گریم معمولاً با هدف ایجاد ظاهرهای خاص و زیبا برای بازیگران یا عروس و داماد استفاده می‌شود.

babak 26 دی 1402 - 4:41 ب.ظ

چه زمانی باید گریم کنیم؟

javad 26 دی 1402 - 4:49 ب.ظ

زمانی که باید گریم کنید، بستگی به موقعیت و مقصد شما دارد، مثلا زمانی باید گریم کنید که پس از گریم به مراسم عروسیتان بروید، به طور کلی، زمان و نیاز به گریم بستگی به شخصیت و ترجیحات شما دارد. اما برای گریم دامادی باید زمان کافی برای این گریم را از قبل بگذارید.

غلامعلی 9 بهمن 1402 - 4:05 ب.ظ

گریم داماد به چه دلیل باید انجام بشه؟

javad 9 بهمن 1402 - 4:16 ب.ظ

جشن عروسی یکی از قشنگ‌ترین و خاطره سازترین روز‌های زندگی هر زوج می‌باشد و عروس داماد تمام زحماتی که می‌کشند به منظور برگزاری یک جشن بی‌عیب و نقص است. پس زیبایی و آراستگی هر دو به یک میزان مهم است. در پروسه انجام گریم داماد برخلاف عروس از رنگ‌های مات و نامعلوم استفاده می‌شود تا تنها ایرادات صورت را برطرف کند. ما در آرایشگاهمان در بلوار فردوس، برای رفع نواقص صورت و نمایش زیبایی‌های داماد، بهترین گریم را روی صورت داماد انجام می‌دهیم.

رادمهر 9 بهمن 1402 - 4:18 ب.ظ

گریم داماد با اصلاح مردانه فرق میکنه؟

javad 9 بهمن 1402 - 4:28 ب.ظ

بله خیلی فرق دارد، در گریم داماد ما از روش های پیشرفته و ابزار های بیشتر و مخصوصی برای زیبا و متعادل کردن چهره ی داماد استفاده میکنیم، در گریم داماد ما سعی بر پوشاندن کاستی و نقص های چهره ی داماد داریم، و همچنین تمرکز در گریم روی جلوه دادن ویژگی های مثبت چهره ی داماد است.

عادل 9 بهمن 1402 - 4:33 ب.ظ

برای عکاسی و فیلم برداری عروسی، گریم داماد بهتره یا اصلاح مردانه؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:24 ب.ظ

جشن عروسی یکی از قشنگ‌ترین و خاطره سازترین روز‌های زندگی هر زوج می‌باشد و عروس داماد تمام زحماتی که می‌کشند به منظور برگزاری یک جشن بی‌عیب و نقص است. از آنجایی که عروس برای آماده شدن نیاز به آرایشگاه تخصصی دارد، داماد هم برای اراستگی و زیبایی به یک ارایشگاه خوب و کاربلد برای گریم داماد نیاز دارد چرا که عکس‌ها و فیلم‌های عروسی ماندگار است.

siavash 11 بهمن 1402 - 12:01 ب.ظ

گریم داماد چقدر هزینه داره؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:09 ب.ظ

هزینه گریم داماد به موارد مختلفی بستگی دارد، مثل مدت زمانی که برای گریم گذاشته میشود، مهارت و تجربه آرایشگر، سبک گریم داماد، لوازم آرایشی که برای گریم استفاده شده.

علی 11 بهمن 1402 - 12:11 ب.ظ

معمولا چه زمانی گریم داماد انجام میشه؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:19 ب.ظ

چند ساعت قبل از مراسم عروسی، بهترین زمان انجام گریم داماد است، اما این مورد به احساس راحتی داماد هم بستگی دارد، ممکن است بعضی از داماد ها بخواند زودتر گریم داماد خود را انجام دهند تا راحت تر باشند.

حمید 11 بهمن 1402 - 12:28 ب.ظ

برای انتخاب گریمور داماد باید به چه مواردی دقت کرد؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:34 ب.ظ

در گریم داماد باید به مواردی مثل سبک گریم، هزینه گریم، تجربه و رزومه گریم دقت کرد، مثلا باید سبک گریم آرایشگر با سلیقه شما هماهنگ باشد، نمونه کارهای گریمور را دیده و از مهارت و تجربه وی اطمینان پیدا کنید.

محسن 11 بهمن 1402 - 12:38 ب.ظ

مراحل گریم داماد به چه صورتیه؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:42 ب.ظ

در گریم داماد پاکسازی پوست در مرحله اول انجام میشود، سپس اصلاح ابروها انجام شده، و سپس متعادل سازی رنگ پوست، هایلایت و کانتورینگ، و رنگ آمیزی چشم ها، و در آخر هم فیکس کردن گریم انجام میشود.

مهدی 11 بهمن 1402 - 12:43 ب.ظ

رنگ آمیزی چشم ها در گریم داماد به چه صورتیه؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:47 ب.ظ

با استفاده از ریمل، سایه چشم، خط چشم و مواردی مرتبط، رنگ آمیزی چشم ها در گریم داماد انجام میشود.

سهراب 11 بهمن 1402 - 12:48 ب.ظ

هایلایت و کانتورینگ چیه؟

javad 11 بهمن 1402 - 12:54 ب.ظ

در گریم داماد، به تکنیک هایی گفته میشود که فرورفتگی های چهره و برجستگی ها را میتوان با استفاده از هایلایت و کانتورینگ برجسته کرد.

davood 11 بهمن 1402 - 12:56 ب.ظ

ابروها هم در گریم داماد اصلاح میشوند؟

javad 11 بهمن 1402 - 1:02 ب.ظ

بله، ابروهای خوش فرم و حالت و مرتب، باعث زیبایی چهره داماد میشود، در گریم داماد به اصلاح ابروها دقت زیادی میشود.

ghadir 11 بهمن 1402 - 1:04 ب.ظ

متعادل سازی رنگ پوست چجوری انجام میشه؟

javad 11 بهمن 1402 - 1:17 ب.ظ

در گریم داماد رنگ پوست با استفاده از کانسیلر،و کرم پودر متعادل میشود.

akbar 11 بهمن 1402 - 1:06 ب.ظ

رنگ آمیزی لب ها چجوری انجام میشه؟

javad 11 بهمن 1402 - 1:15 ب.ظ

در گریم داماد، رنگ آمیزی لب ها با استفاده از برق لب، خط لب، و رژ لب انجام میشود.

mohammad 11 بهمن 1402 - 1:07 ب.ظ

فیکس کردن گریم یعنی چی؟

javad 11 بهمن 1402 - 1:13 ب.ظ

یعنی برای ثابت و فیکس کردن گریم داماد، و برای ماندگار شدن بیشتر گریم، از اسپری فیکساتور استفاده میشود.

حسن 11 بهمن 1402 - 1:28 ب.ظ

چه مواردی در گریم قابل اهمیت است؟

javad 11 بهمن 1402 - 1:37 ب.ظ

مقدار تجربه و تخصص آرایشگر در گریم داماد باید کافی باشد، گریم باید متناسب با خصوصیات پوست و چهره ی داماد باشد، مقدار ماندگاری گریم نیز باید در طول عروسی کافی باشد.

MOHSEN 30 بهمن 1402 - 2:24 ب.ظ

اگه گریم داماد کنیم، بطور طبیعی هست؟

javad 30 بهمن 1402 - 2:28 ب.ظ

بله، شما در آرایشگاه ما واقع در بلوار فردوس بطور کاملا طبیعی گریم داماد رو انجام میدین، بطوری که برای اطرافیانتون هم قابل تشخیص نخواهد بود.

morad 30 بهمن 1402 - 2:29 ب.ظ

مدت موندگاری گریم داماد و حالت موها چقدره؟

javad 30 بهمن 1402 - 2:33 ب.ظ

تا آخر شب و پایان مراسم کاملا ثابت و فیکس باقی میمونه، حتی تا فردا هم با مراقبت خودتون از موها و گریمتون فیکس خواهد ماند.

alireza 30 بهمن 1402 - 2:35 ب.ظ

اصلاح ابرو هم در گریم داماد انجام میدین؟

javad 30 بهمن 1402 - 2:37 ب.ظ

بله،خیلی تمیز و طبیعی برای داماد در گریم داماد، اصلاح ابرو هم انجام میشه.

چاووش 30 بهمن 1402 - 2:40 ب.ظ

برای انجام گریم دامادی مراسم عروسیمون، از چه مدت قبل موهامونو نزنیم؟

javad 30 بهمن 1402 - 2:49 ب.ظ

بهتر هست که از چهل تا شصت روز قبل از انجام گریم داماد، موهاتون رو نزنید، ولی اگر نیاز به اصلاح موها داشتید، باید پیش آرایشگری که گریم دامادیتون رو نیز میخواد انجام بده برید تا اصلاحی اندازه رو برای شما انجام بده.

یوسف 30 بهمن 1402 - 2:52 ب.ظ

برای اینکه نمونه کارهای گریم دامادتون رو ببینیم، باید حضوری بیاییم؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:01 ب.ظ

حضوری هم میتونید تشریف بیاورید اما شما میتونید نمونه کارهای گریم دامادی ما را از بخش نمونه کارها در منوی سایت مشاهده کنید، و در همین صفحه نیز میتونید چندین مورد از نمونه کارهای گریم دامادی ما را ببینید.

ESI 30 بهمن 1402 - 3:03 ب.ظ

برای تعیین ساعت گریم دامادی باید چکار کنیم؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:07 ب.ظ

برای تعیین ساعت گریم دامادی علاوه بر اینکه میتونید از طریق دکمه رزرو نوبت اقدام کنید، از طریق راه های ارتباطی و مراجعه حضوری نیز میتونید اقدام کنید.

مهرداد 30 بهمن 1402 - 3:12 ب.ظ

برای دریافت نوبت گریم دامادی، باید چند روز زودتر اقدام کنیم؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:17 ب.ظ

بهتر هست از حدود یک ماه قبل از مراسم به دریافت نوبت گریم داماد اقدام کنین.

غلامی 30 بهمن 1402 - 3:23 ب.ظ

همراه هم با خودمون میتونیم بیاریم؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:26 ب.ظ

بله، شما میتونید در آرایشگاه ما واقع در بلوار فردوس با خودتون همراه نیز بیارید.

KAVEH 30 بهمن 1402 - 3:29 ب.ظ

اگه فقط حالت مدل مو و پاکسازی صورت رو برای گریم داماد انجام بدیم کافیه؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:31 ب.ظ

بهتر هست تا گریم داماد رو بطور کامل انجام بدین تا بهترین نتیجه رو بگیرین، اما تصمیم با شماست ما درخواست شما رو برای شما عزیزان انجام میدیم.

ARMAN 30 بهمن 1402 - 3:39 ب.ظ

به همراه داماد، اصلاح هم برای همراهان انجام میدین؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:40 ب.ظ

بله حتما، اما از روز قبل باید برای هر همراه نوبت دریافت کنید.

SAEED 30 بهمن 1402 - 3:45 ب.ظ

میتونیم لباس های دامادی رو همراهمون به آرایشگاه بیاریم تا بعد از گریم دامادی آماده بشیم؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:47 ب.ظ

بله، ما در آرایشگاهمان واقع در بلوار فردوس، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم.

حجت 30 بهمن 1402 - 3:49 ب.ظ

بعضی از مواد گریم داماد، به صورت میماسه و یا روی لباس ریخته میشه، ممکنه همچین مشکلاتی باز هم پیش بیاد؟

javad 30 بهمن 1402 - 3:53 ب.ظ

خیر این مشکلات با ما پیش نمیاد، چون کیفیت موادی که ما برای گریم داماد استفاده میکنیم اصلی و مرغوب هست.

ستاره 26 فروردین 1403 - 3:59 ب.ظ

وقتی گریم حرفه ای داماد دوستمو توی عروسیش دیدم متوجه شدم چقدر کار شما با کیفیته، عالی..

سیروان 27 فروردین 1403 - 11:59 ق.ظ

قیمت آتلیه عروسی برای ما میارزه چون بنظرم استدیو اسداللهی یه چیز دیگس

زویا 28 فروردین 1403 - 12:48 ب.ظ

دوستان اقا نظری از آرایشگرای حرفه ایه، برای مراسم عروسیم گریم داماد منو ایشون انجام داد.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.