معرفی 10 آرایشگاه مردانه حرفه ای برای گریم داماد

سالن‌های زیبایی مردانه امروزه رشد چشم‌گیری داشته‌اند. اما اینکه کدام سالن بهترین است؟ یک موضوع مهم برای آقایان و به خصوص دامادان است. در این مطلب قصد داریم لیستی از بهترین آرایشگاه‌های مردانه استان تهران برای گریم تخصصی داماد را به شما معرفی کنیم. اگر به دنبال یک پیرایشگاه خوب برای مراسم ازدواج، جشن تولد و سایر مجالس هستید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید. قابل توجه است که شماره تلفن و آدرس هر مکان را نیز برای دسترسی راحت شما قرار داده‌ایم.

 

آرایشگاه مردانه هادی نظری (H)

سالن زیبایی مردانه هادی نظری واقع در بلوار فردوس همراه با مشاوره حضوری و تلفنی رایگان به زوج های محترم یکی از بهترین مجموعه های گریم داماد در تهران میباشد ، انواع خدمات فیشیال ، رنگ مو ، گریم VIP ، ترمیم مو ، اکستنشن و …. با بالاترین کیفیت برای داماد های گرامی ارائه میشود ، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و قیمت خدمات مشاوره رایگان هادی نظری را پیشنهاد میکنم . برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

شماره تماس : 09123844074

blank

آرایشگاه مردانه گریم داماد سان

آرایشگاه مردانه سان در سعات آباد تهران است. این آرایشگاه یکی از مدرنترین و حرفهای ترین سالن‌های آرایشی در غرب تهران به شمار می‌رود. آقایان می‌توانند انواع خدمات آرایشی از جمله پاکسازی پوست، کراتینه مو، ماساژ مو، گریم تخصصی داماد و سایر خدمات را دریافت کنند. هم‌چنین دامادان می‌توانند با توجه به فرم و استایل چهره خود مشاوره شوند و بهترین مدل مو را متناسب با چهره‌شان  انتخاب کنند. مدیر این آرایشگاه با تجربه در داخل و خارج از کشور است و یک مجموعه حرفه‌ای را تشکیل داده است.

آدرس آرایشگاه مردانه سان: تهران، سعادت آباد، کوی فراز، بلوار برق، ساختمان هانی، طبقه اول

شماره تماس: 02122128280

blank

آرایشگاه مردانه گریم داماد چهره طلایی

آرایشگاه مردانه چهره طلایی یکی از بهترین سالن‌های آرایشی آقایان در تهران است. چهره طلایی خدمات متنوع و فوقالعاده‌ای را برای آقایان خاص‌پسند ارائه می‌کند. این سالن رکورددار بیشترین داماد در تهران است و مشتریان از خدمات آن‌ها رضایت داشته‌اند. از انواع خدمات این سالن طراحی مدل مو بر اساس چهره، سن، موقعیت اجتماعی و سلیقه داماد، حجیم و پرپشت کردن مو برای دامادان کم مو، صاف کردن موهای فر، طراحی ریش، پاکسازی پوست، جوانسازی، لیفتینگ، گریم ضد آب و حرفه‌ای می‌باشد.

آدرس آرایشگاه مردانه چهره طلایی: سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، روبهروی خیابان علامه شمالی، کوچه سوم، مجتمع تجاری کاج

شماره تماس: 02122354426

blank

آرایشگاه مردانه مهرداد جردن

آرایشگاه مردانه مهرداد جردن یکی از بهترین و معتبرترین سالن‌های آرایشی آقایان است. این سالن انواع خدمات زیبایی را به آقایان ارائه می‌دهد. خدمات زیبایی آرایشگاه مهرداد جردن شامل طراحی و اصلاح حرفه‌ای مو، براشینگ، ویتامینه، کراتینه، صافی و احیا مو به صورت تخصصی در این مکان انجام می‌شود. از خدمات ویژه دیگر این سالن پاکسازی و فیشال پوست و گریم تخصصی داماد می‌باشد.

آدرس آرایشگاه مردانه مهرداد جردن: تهران، جردن، بلوار شهنواز، بلوار گیتی، کوچه مشیری

شماره تماس: 02122012060

blank

آرایشگاه مردانه پرشیا

آرایشگاه مردانه پرشیا از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. این سالن آرایشی یکی از فول امکانات‌ترین آرایشگاه‌های مردانه در تهران است که به طور حرفه‌ای فعالیت می‌کند. این سالن انواع خدمات زیبایی را برای آقایان  ارائه می‌دهد. از خدمات ویژه آن‌ها استفاده از لوازم و حوله یکبار مصرف، شست و شو با بهترین متریال می‌باشد که به دستگاه استریل نیز مجهز است.

آدرس آرایشگاه مردانه پرشیا: تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، جنب پمپ بنزین

شماره تماس: 02188361655

blank

آرایشگاه مردانه گریم داماد چلسی

سالن مردانه چلسی، از حرفه‌ای ترین سالن‌های زیبایی در تهران با کادری مجرب است. این سالن با پیکج ویژه دامادان شناخته می‌شود. از خدمات ویژه آن‌ها برای دامادان اصلاح کامل مو و صورت، براشینگ، پیلینگ صورت و ویتامینه پوست است. گریم حرفه‌ای داماد از جمله بهترین خدمات سالن آرایشی چلسی است که داماد را از تمام میهمانان مراسم عروسی متمایز می‌کند.

آدرس آرایشگاه مردانه چلسی: تهران، بلوار میرداماد، میدان مادر، اول وزیریپور، مرکز خرید 707، طبقه سوم

شماره تماس: 02122905780

blank

آرایشگاه مردانه آس

مجموعه آرایشگاهی آس یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین آرایشگاه‌های مردانه در شرق استان تهران است که از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده است. این آرایشگاه مجهز به سالن VIP، سالن داماد و سالن آرایش کودک است که کادری مجرب و متخصص در این حوزه دارد. انواع خدمات آرایشی به آقایان از جمله پاکسازی پوست، کراتینه، خدمات تخصصی گریم داماد، جوانسازی و ماساژ پوست، ترمیم و بهبود پوست و خدمات تخصصی کودکان در این مجموعه ارائه می‌شود. این مجموعه دارای امکانات پیشرفته‌ای از جمله اوزون‌تراپی و خدمات ویژه پوست می‌باشد.

آدرس آرایشگاه مردانه آس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، کوچه 144 غربی، پلاک 5، واحد 10

شماره تماس: 02177880081

blank

آرایشگاه مردانه رادمهر

سالن آرایشگاه مردانه رادمهر با کادری مجرب و حرفهای در تهران است. این سالن خدمات حرفه‌ای و تخصصی از جمله طراحی مدل مو براساس چهره، هیرکات، استایل، ترمیم موهای کم پشت، سرویس پاکسازی و جوانسازی پوست، کراتینه و احیای مو، وکس صورت و گریم تخصصی داماد را به مشتریان ارائه می‌دهد.

آدرس آرایشگاه مردانه رادمهر: فرمانیه، بلوار اندرزگو، پلاک 650

شماره تماس: 09123019243

blank

آرایشگاه مردانه گریم داماد ویلانژ

آرایشگاه مردانه ویلانژ تهران خدمات جامعی به آقایان ارائه می‌دهد. این سال زیبایی با ارائه آلبوم نمونه کار، وای فای رایگان، کافی‌شاپ و کنسول بازی مشتریان بسیاری را جذب کرده است. از انواع خدمات این سالن برای آقایان اصلاح مو و صورت، تقویت مو، ترمیم کم پشتی مو، فیشال پوست و پدیکور ناخن می‌باشد. سالن ویلانژ از برندهای خارجی و وارداتی استفاده می‌کند و الزامات بهداشتی را رعایت می‌کند.

آدرس آرایشگاه مردانه ویلانژ: تهران، محله حکمت، خیابان شریفی منش، کوچه همتی، پلاک 1، واحد 18

شماره تماس: 09915400075

blank

آرایشگاه گریم مردانه تاپ

آرایشگاه مردانه تاپ تهران یکی از حرفه‌ای ترین سالن‌های آرایشی در محدوده خود است. این سالن با تیمی مجرب، مودب و خوش برخورد محیطی آرام برای حضور مشتریان فراهم کرده است. از جمله خدمات سالن تاپ طراحی مدل مو مطابق با چهره آقایان، احیا و کراتینه مو، رنگ و مش، وکس صورت، پاکسازی پوست، گریم و میکاپ حرفه‌ای داماد است.

آدرس آرایشگاه مردانه تاپ: زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بین الف و ب

شماره تماس: 09198858610

blank

کلام پایانی

انتخاب آرایشگاه مناسب برای آقایان و به خصوص دامادان یک چالش بزرگ است. اجرای تغییرات فوق‌العاده در چهره برای روز عروسی بسیار مهم است. داماد باید مانند عروس یک روز عالی و پر از اعتماد به نفس را داشته باشد. بنابراین؛ انتخاب آرایشگر و سالن، از مهم‌ترین کارهای یک داماد در روز عروسی است. سعی کنید چند هفته پیش از مراسم به دنبال آرایشگاه باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید. از مشاوران حرفه‌ای کمک بگیرید و اگر مشکلاتی چون کم پشتی مو و یا منافذ پوست دارید، از یک حرفه‌ای بخواهید تا شما را راهنمایی کند.

دیدگاه شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.